Declararea la ANAF a sediilor secundare – documente necesare –

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

1.Declararea sediilor cu minimum 5 angajati

  • declaratie de inregistrare/ declaratie de mentiuni pentru sedii secundare – formular 060; TERMEN DE DEPUNERE – 30 de zile de la infiintarea sediului secundar.
  • copia certificatului de inregistrare fiscala a persoanei juridice de care apartine sediul secundar sau filiala;
  • actul de inregistrare a mentiunii privind infiintarea sediului secundar pentru persoanele juridice fara scop patrimonial (incheierea instantei prin care s-a dispus inscrierea modificarii in Registrul asociatiilor si fundatiilor);
  • dovada de spatiu pentru sediul secundar declarat;
  • declaratie pe proprie raspundere ca societatea are 5 salariati incepand cu data de … privind data angajarii celui de-al 5 – lea angajat, daca este cazul.

2.Declararea sediilor cu mai putin de 5 angajati

  • declaratia privind sediile secundare – formular 061; TERMEN DE DEPUNERE – 30 de zile de la infiintarea sediului secundar.
  • copia certificatului de inregistrare fiscala a persoanei juridice de care apartine sediul secundar sau filiala;
  • actul de inregistrare a mentiunii privind infiintarea sediului secundar pentru persoanele juridice fara scop patrimonial (incheierea instantei prin care s-a dispus inscrierea modificarii in Registrul asociatiilor si fundatiilor);
  • dovada de spatiu pentru sediul secundar declarat;
  • declaratie pe proprie raspundere ca exista mai putin de 5 salariati.

Articole similare

Comentariul tau aici